Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna www.transportdrewna.fora.pl
Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LOGLIFT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Żurawie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Pon 4:23, 26 Sty 2009    Temat postu: LOGLIFT

A ja mam Loglifta 135Z. A dokladniej F135Z 79A. Sterowanie 2-pedaly i 4-dzwignie. wiecej info przepisze z DTRki;-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil606




Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:57, 22 Lut 2009    Temat postu:

no ja z kolei dwa pedaly i dwie dzwignie, ciezko sie przestawic na takiego jak opisujesz, wszystko jest inaczej , tylko wysuw tak samo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Czw 21:55, 26 Lut 2009    Temat postu:

Ja znowu mam Loglifta 120S79 i mam jeden pedał i pięć dźwigien.
Co żuraw to inna specyfikacja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
w800i




Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MAŁOPOLSKA

PostWysłany: Sob 20:02, 28 Lut 2009    Temat postu:

cezar012 czy twój LOGLIFT ma podwójny wysięg?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez w800i dnia Sob 19:34, 14 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Nie 13:22, 29 Mar 2009    Temat postu:

pojedynczy. podwojny moim zdaniem nie jest az tak potrzebny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Nie 17:09, 29 Mar 2009    Temat postu:

Kwestia wygody. Ja mam pojedynczy i jakoś da rade się pracować.
W przyczepie mam sprytny pałąk z profili stalowych za który ładnie chwytam żurawikiem i przestawiam przyczepę by sięgnąć na ostatnią klatkę.
Podwójny większa wygoda ale i koszt zakupu i więcej elementów do ewentualnej naprawy Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
perez87




Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec Wielkopolska

PostWysłany: Nie 18:16, 29 Mar 2009    Temat postu:

Moim zdaniem podwujny jest lepszy nie zawsze jest miejsce by zalamac przyczepe w lesie a tak na podwujnym bez problemu sie dosiegnie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Nie 20:54, 29 Mar 2009    Temat postu:

Nie no racja że z podwójnym zawsze załadujesz przyczepę ale to kwestia pokombinowania i z pojedynczym też się załaduje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KROPA_STAR-LAS




Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: Pon 1:19, 30 Mar 2009    Temat postu:

Enriu napisał:
Ja znowu mam Loglifta 120S79 i mam jeden pedał i pięć dźwigien.
Co żuraw to inna specyfikacja.


Też posiadamy takiego Loglifta na Scanii 144G i chodzi pięknie. Super żuraw do drewna stosowego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KROPA_STAR-LAS dnia Pon 1:20, 30 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
w800i




Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MAŁOPOLSKA

PostWysłany: Czw 18:08, 16 Kwi 2009    Temat postu:

ja mam loglift F135ZT94A
sterowanie 2pedały i 4dzwignie
parametry;4m / 3.000 kg., 7m / 1.950 kg., 9m / 1.160 kg

cezar012 jeżeli mógłbyś podać swojego dzwiga parametry dla porównania to bym był wdzięczny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
man




Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:06, 15 Mar 2011    Temat postu:

Ja również posiadam Loglifta 135z z podwójnym wysuwem,jedyna jego wada to kable które, ciągną się wzdłuż wysięgu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek500




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:39, 15 Mar 2011    Temat postu:

kolego to nie wada a zaleta jak ci waz peknie to wymiana kilka minut a iak schowane w wysuwie to poraszka caly do rozbiorki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Wto 22:33, 15 Mar 2011    Temat postu:

I wada i zaleta.

Zaleta bo rzadziej te węże wymieniasz bo mniej narażone na uszkodzenia. Ale jak pisze tomek nie chciałbyś tych uszkodzonych węży wymieniać. A jak rolki się zużyją to częściej będziesz się w to bawił.
Jak masz ładnie owijki pozakładane, węże jednakowej długości i wszystko zabezpieczone i zamocowane prawidłowo nie powinno sprawiać tobie problemów. Chyba że będziesz nimi gałęzie łamać to i codziennie będziesz wymieniać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 22:51, 15 Mar 2011    Temat postu:

Ale teraz wszyscy chowają do środka, nawet w moim starym jonseredzie są węże w teleskopie ale jak się wysunie to są na wierzchu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Śro 1:00, 16 Mar 2011    Temat postu:

Teraz dawid to jak sobie zamówisz tak tobie zrobią. Pochowane przewody od hydrauliki to zazwyczaj jako dodatkowo płatna opcja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Żurawie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin