Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna www.transportdrewna.fora.pl
Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gadu Gadu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 135, 136, 137  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Off-topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
w800i




Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MAŁOPOLSKA

PostWysłany: Wto 14:29, 26 Maj 2009    Temat postu:

Pacian napisał:
Wlasnie bede wozil tylko dla siebie i chyba tylko buka wiec auto musi byc solidne oczywiscie 6x4 buka bede wozil na drewno kominkowe i chyba z Bieszczad klodowe wiec co doradzacie.



jak do buka to szukaj też mocnego dzwiga np epsilon140


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pacian




Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:38, 26 Maj 2009    Temat postu:

No właśnie wszystkie co ogladam maja Longlift 95 da to rade?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil606




Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:51, 26 Maj 2009    Temat postu:

Da rade da jak to na drewno kominkowe to zawsze mozesz przeciac na pol i spokojnie włożysz, osobiscie bym polecal scanie lub mana na resorze i na zwolnicy 6x4 akurat w tych okolicach pracuje i wiem ze volva maja dlugi tylny zwis i przy przejazdach przez potoki mozesz sie po prostu zawiesic sam bylem swiadkiem takiej zawieszki, no a dzwig to mysle ze loglift 135 Z wystarczy ale jak bedzie 105 z czy 95 to tez zaladujesz. pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Wto 20:57, 26 Maj 2009    Temat postu:

Kolega zadał ciężkie pytanie na które nigdy nie będzie jednoznacznej odpowiedzi. Każdy kto tobie doradza ma rację.
Marka to szczerze bez znaczenia - wszystkie są awaryjne, zależy na jaki egzemplarz trafisz. Może się trafić Scania czy Volvo które będą studnią bez dna a możesz trafić Iveco do którego przez pięć lat nic nie dołożysz (w sumie brzmi jak bajka). Ja osobiście do lasu polecam produkty szwedzkie czyli Scania i Volvo. Co do części to do każdego autka są drogie i nikt mi nie powie że akurat Scania tańsza od Volva czy na odwrót.
Co do żurawi to również każdy da rade ale optymalne będą z zakresu od 11 do 14 tonometrów. Co dotyczy się osi to może być półoś jak i zwolnica, ale zaznaczam od razu że zwolnice raczej się nie sypią w przeciwności do półosi.
Jak masz mały budżet to poszukaj coś używanego ze Szwecji, lecz licz się z tym że przebiegi już w pobliżu miliona, ciężko znaleźć zwolnicę na resorze i ten makabryczny tylny zwis który tylko przeszkadza w ciasnych zakrętach. Jak możesz więcej dołożyć to już polecam szukanie coś z Niemiec, autka zazwyczaj mniej wyeksploatowane, bardziej uniwersalne zabudowy i autka bardziej zgrabne.

Jakbyś podał jakiś przedział cenowy na jaki możesz sobie pozwolić to nam już by sprawę ułatwiło.


Taka uwaga do Kamil606 pierwszy raz słyszę by to Volvo miało dłuższy tylny zwis niż inni producenci. Wszystko zależy od zabudowy i zamawiającego. A jak ktoś się zawiesił to znaczy że kierowca dupa jak nie wiedział na co może swoim autkiem pozwolić i gdzie wjedzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pacian




Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:29, 26 Maj 2009    Temat postu:

Chce kupić auto max do 35 tys euro i tez wlasnie myslalem jechac do Szwecji mam tam znajomego i moze by co poszukal z sensownym przebiegiem,a takie pytanie jeszcze na marginesie ja auto ma zabudowana podloge to gosc mi powiedzial ze mniej wsadze drewna bo ta podloga zwieksza mase auta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Wto 21:35, 26 Maj 2009    Temat postu:

Jeśli chcesz zgodnie z przepisami wozić to ma rację bo każdy kawałem metalu waży. Jak chcesz lekkie auto w Szwecji znajdziesz takie na pewno tylko że wówczas pozostaje tobie wożenie drewna o długości powyżej ok 2 metry, chyba że dołożysz sobie kłonic by krótsze wozić ale podejrzewam że wagą zbliżysz się już do auta z podłogą.
Co do 35 tys.EUR to coś z rocznika powyżej 2002 będziesz musiał się naszukać by jakiegoś rodzynka znaleźć. Mam nadzieje że jak już znajdziesz to się efektami poszukiwania podzielisz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pacian




Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:01, 26 Maj 2009    Temat postu:

No duzo tez szukal nie bede bo nie mam czasu na pewno dam tu fotki bede sie kierowal przebiegiem a nie rocznikiem wydaje mi sie ze taki 500 000 to bedzie raczej znosny jak sadzicie.
A co powiecie na ta :
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pacian dnia Wto 22:28, 26 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 22:28, 26 Maj 2009    Temat postu:

kieruj się stanem technicznym bo jak wiadomo licznik idzie przekręcić. no i jak wiadomo jak kupisz to coś bedzie trzeba jeszcze włożyc na wymianę olei itp a z przyczepą ma to być auto? bo chyba samym solo nie bedziesz latał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pacian




Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:29, 26 Maj 2009    Temat postu:

Tak oczywiscie musi byc przyczepa nie sadze by Niemcy czy Szwedzi cofali liczniki ale....
Podoba mi sie jeszcze ta ale to w Rydze jest
[link widoczny dla zalogowanych]
A ta jest w Polsce nie ogladal jej kto przypadkiem
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pacian dnia Śro 13:24, 27 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
perez87




Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec Wielkopolska

PostWysłany: Śro 16:41, 27 Maj 2009    Temat postu:

Pacian zobacz ta Scanie z przyczepa 4 osiowa [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pacian




Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:22, 27 Maj 2009    Temat postu:

No cena bardzo atrakcyjna ale mi sie ona nie podoba jakos nie ufam naszym importerom i takie pytanie czym sie różni przyczepe 4 osiowa od 2 osiowej bo chyba koszty wymiany opon w dwuosiowej sa o polowe mniejsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
w800i




Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MAŁOPOLSKA

PostWysłany: Śro 18:28, 27 Maj 2009    Temat postu:

Pacian napisał:
No cena bardzo atrakcyjna ale mi sie ona nie podoba jakos nie ufam naszym importerom i takie pytanie czym sie różni przyczepe 4 osiowa od 2 osiowej bo chyba koszty wymiany opon w dwuosiowej sa o polowe mniejsze.



przyczepa czteroosiowa bardzo dobrze sie prowadzi po naszych polskich drogach a dwuosiowa lubi sobie pobiekać po drodze,drugą sprawą jest ładownośc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
perez87




Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec Wielkopolska

PostWysłany: Śro 18:33, 27 Maj 2009    Temat postu:

na 4 czteroosiowce masz ladownosc od 9 do 10 ton na oś no i wiecej drewna wlozysz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez perez87 dnia Śro 18:34, 27 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil606




Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:21, 27 Maj 2009    Temat postu:

Enriu napisał:

Taka uwaga do Kamil606 pierwszy raz słyszę by to Volvo miało dłuższy tylny zwis niż inni producenci. Wszystko zależy od zabudowy i zamawiającego. A jak ktoś się zawiesił to znaczy że kierowca dupa jak nie wiedział na co może swoim autkiem pozwolić i gdzie wjedzie

Pracuje w firmie gdzie sa 2 volva fh16 na poduszkach , jedno fh12i jedno fm12, ja jezdze scania r124 i jechalem pierwszy a kolega fh16 za mna, ja przejechalem bez drasniecia , kolega podniosl sie na poduszkach maksymalnie ale i tak urwal zderzak i w ogole mial problem wiec wiem co mowie a nie byla to jedyna taka sytuacja. pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil606 dnia Śro 19:22, 27 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Śro 21:33, 27 Maj 2009    Temat postu:

Kamil606 tą skanie masz na resorze? no niestety Volvo czy scania to niskie auta choć przy scani to trochę wiekszy prześwit ale i tak mało jeszcze do polskich lasów.

Pacian ta druga co podałeś co w polsce to tak brak HDS ok 150 tys zł nowy no i zabudowa do przerobienia, auto chyba na półosi i poduszce i pewnie przebieg kosmiczny i bez przyczepy praktycznie chyba żeby przerobić tą 4 osiową


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Off-topic Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 135, 136, 137  Następny
Strona 9 z 137

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin