Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna www.transportdrewna.fora.pl
Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gadu Gadu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 135, 136, 137  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Off-topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk3




Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:01, 19 Gru 2012    Temat postu:

No i blacha gruba nie może też być bo wtedy ciężkie auto się zrobi. A słyszałem że te silvy właśnie są ciężkie jak cholera i teraz nowe kupują letsze. Wink
A właśnie [link widoczny dla zalogowanych] Shocked


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patryk3 dnia Śro 20:06, 19 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
filip2




Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: drawno

PostWysłany: Śro 20:19, 19 Gru 2012    Temat postu:

A silvy teraz widzę w konfiguracji jeden z hds drugi bez latają, a te burty to fajna sprawa, a z tyłu można by się pokusić o wspawanie gniazd do przyczepy jak nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nowy1118




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 20:45, 19 Gru 2012    Temat postu:

Faktycznie mam po 2 gniazda na przodzie i tyle przyczepy.
Aha to myślicie aby zrobić wstawiane te krótkie boki prosto w gniazda? przyspawać blachę do kłonic i tak wstawiać?

Musze pojechać popytać w jakiej cenie maja takie blachy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Śro 20:58, 19 Gru 2012    Temat postu:

Tak w gniazda bo zawsze idzie wyciągnąć, też befe tak mogę zrobić bo mam gniazda z przosu i z tyłu, ale wtedy to chyba ze 6 ton będzie ważyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nowy1118




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 22:55, 19 Gru 2012    Temat postu:

No moja to tez Befa przyczepa tylko ze taka [link widoczny dla zalogowanych] ale taka zabudowę zrobię te boki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Śro 23:27, 19 Gru 2012    Temat postu:

To mamy taką samą, moja ma krótszy dyszel bo by zestaw był za długi z autem, aktualnie mam ją w jednej firmie i spawają ramę nad wózkiem bo popękała i obrotnica jest do wymiany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Śro 23:33, 19 Gru 2012    Temat postu:

Nie mów dawid że ten gruby profil tobie popękał. Przecież to jest pancerne wykonanie. U nas pękł raz zewnętrzny profil a tylko dlatego że wozimy dwie klatki, jedna na przedzie i druga na końcu a na środku pusto i rama troszkę pracuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Śro 23:36, 19 Gru 2012    Temat postu:

Nie wiem gdzie pękło bo nie widziałem. Ale tak że trzeba wózkiem wyjechać by pospawać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Śro 23:37, 19 Gru 2012    Temat postu:

Podejrzewam że belka która idzie od kłonicy przez ramę. To jedyne miejsce gdzie trzeba wózkiem wyjechać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Śro 23:38, 19 Gru 2012    Temat postu:

Chyba tam właśnie, i bliżej mocowania obrotnicy gdzieś bo przez nią chyba też popękało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukash




Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kościan Wielkopolskie

PostWysłany: Nie 23:29, 23 Gru 2012    Temat postu:

Koledzy co myślicie o eco drivingu? Czytałem troche o tym i postanowił wdrożyć te zasady w życie ale powiem wam szczerze że za bardzo to nic nie dało. Moj MAN jak tyle palił tak pali. Jedynie co to zaoszczedziłem troche na hamulcach i podzespołach wchodzących w skład napędu no i jazda stała sie jakby mniej nerwowa. A Wy jakie macie doświadczenia w oszczędnej jezdzie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Pon 0:06, 24 Gru 2012    Temat postu:

Ja jak najbardziej dobre efekty.

Pierwsze ograniczenie prędkości, bujamy się max 82-83km/h nawet na niemieckich autostradkach, po lokalnych ok 70km/h a landy przepisowo 60km/h.

Pod wzniesienia autko rozpędzasz na maksa a przed końcem wzniesienia odpuszczasz by siłą rozpędu wdrapało się samo, z góry to oczywiście górski lub retarder jak jest (warunek że nie jest ślisko).

Powiem tobie że ok 4-5l/100 przy zmianie stylu jazdy w stosunku do tego co się wcześniej jeździło. Ja stosuję i wcale zawali drogą nie jestem, bynajmniej tak uważam. Oczywiście im dłuższy dystans tym lepsze wyniki.
Na naczepie po Polsce średnie spalanie ok 35l/100 przy wagach ok 44-46t a na niemczech spalanie ok 30-32l/100.

Oczywiście jeden deszczowy dzień w lesie potrafi średnią do góry nogami wywrócić, to nie 100% jazda po asfalcie. Ale zawsze lubię patrzeć na komputerku jak wychodzi mniejszy wynik jak zwykle. Pańskie oko konia tuczy Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Enriu dnia Pon 0:08, 24 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukash




Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kościan Wielkopolskie

PostWysłany: Pon 14:33, 24 Gru 2012    Temat postu:

Enriu ja komputera nie mam ale wyniki w zużyciu paliwa mam bardzo dokładne bo tankuje na tej samej stacji, przy tym samym dystrybutorze i pistolet zawsze na tym samym poziomie do odbicia.

Co do eco drivingu to zawsze sie zastanawialem czy lepiej zwalniać na biegu czy może na luzie bo niektorzy mowia że jak toczysz sie na biegu bez gazu to silnik nie zużywa ani kropli paliwa. Problem w tym że inni znowu twierdza że jest to nie mozliwe bo samochod w takim układzie tak czy siak bedzie pobierał paliwo. Do dzisiaj nie wiem która wersja jest prawdziwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomex80




Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZSZ/WGM

PostWysłany: Pon 16:15, 24 Gru 2012    Temat postu:

lukash z tym zwalnianiem na biegu to faktycznie jest prawda, że spalanie wynosi 0, przez kilka lat w to nie wierzyłem ale tak jest.
Jak masz przykładowo elektroniczny miernik zużycia paliwa EDM to w czasie jazdy przy takim spowalnianiu pokże faktycznie 0.

Daje to moze znikome oszczędności ale tu parę groszy zaoszczędzisz tam pare groszy i zawsze coś sie uzbiera. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
filip2




Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: drawno

PostWysłany: Pon 17:54, 24 Gru 2012    Temat postu:

VOLVO tak samo pokaże 0 na biegu a na luzie 1-2l, znajomy opowiadał co był na tym kursie to jak wdrążył zasady do życia to na CB tylko wyzwiska leciały bo jak enriu pisze na górki siłą rozpędu i maks 85km/h Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Off-topic Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 135, 136, 137  Następny
Strona 95 z 137

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin