|
www.transportdrewna.fora.pl Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 21:43, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
patryk3 napisał: | No u nas tak samo Dawidzie ojciec dzisiaj koparką nie mógł przebić w jednym miejscu bo wiesz śnieg cięęki a pod spodem lód |
U mnie taki że jak przejechałem ładowarką po nim to potem już zeskrobać go nie szło, mokry ciężki. Pod spodem mokro a że było na - to zaraz marzło za mną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
filip2
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: drawno
|
Wysłany: Śro 20:35, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=lBzkAN-U-aE chłopaki wstawiam to tu bo chyba jednak nie można zakwalifikować tego zbytnio do czego innego, jedynie ciekawe filmiki na z YT, ale takie jakieś podejrzane te many pomarańczowe w MHS, jak by silva
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk3
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:10, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Raczej silva ale raczej hakowce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jareczek
Gość
|
Wysłany: Czw 18:26, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Przyczepa samosterująca DOLL do transportu dłużycy, 2-osiowa BPW z systemem ECO, z ABS
DOLL Ratio M135 - przyczepa czterocylindrowa
DOLL Kompakt II M134 - przyczepa dwucylindrowa
Opcje:
kłonice wysuwane mechanicznie lub hydraulicznie
centralne smarowanie
wciągarka sprężynowa lub hydrauliczna
ogumienie 315/80 R 22,5
O co chodzi z tymi cylindrami ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
filip2
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: drawno
|
Wysłany: Czw 20:46, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Są to siłowniki hydrauliczne do skrętu ławą i przednim wózkiem, chyba najłatwiej tak to wytłumaczyć.
Ratio ma 4 siłowniki, mocowane do przedni wózek-ława oraz ława-rama w tylnej części przyczepy.
Kompakt II ma tylko dwa cylindry mocowane ława-przedni wózek.
Pierwsze wózki były na śrubę, był tam hamulec który blokował tą śrubę żeby się nie przestawiła a kręcił nią silnik elektryczny lewo-prawo, była tam taka przekładnia że silnik miał lżej kręcić ale ona też rozłączała silnik ze śrubą i dopóki nie przełożyłeś takiej specjalnej wajchy silnik kręcił bez oporu, (ta wajcha była sterowana pneumatycznie lub ręcznie), ale o sterowaniu na śrubę nie będę się rozpisywał bo trzeba by to na zdjęciach pokazać, była w tedy tam jedna śruba, gdyż na dwie byś nie skręcił przyczepy Są modele również na jeden tłok, jest on mocowany w tedy od ławy do przedniego wózka, podobnie jak w ''elektrykach'' ale w nich ta śruba była dłuższa i szła aż do samego tyłu przyczepy gdzie była przekładnia o której pisałem, wracając do przyczep na jeden siłownik lub śrubę to można w nich przestawiać krótkie-długie drewno czyli jak przyczepa ma ''iść'' za autem na zakrętach, w przyczepach na jeden tłok ''glogger'' przestawić można to na mocowaniu tłoka przy ławie a w elektrycznych było takie coś specjalne, taki bolec którego ciężko opisać. Mam nadzieję że trochę rozjaśniłem ci tą sprawę, jeśli znajdziecie błąd możecie mnie poprawić gdyż trochę na szybko to piszę
Ps. [link widoczny dla zalogowanych] masz rysunek przyczepy na 2 siłowniki.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jareczek
Gość
|
Wysłany: Czw 20:48, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Już nie chciałem cię męczyć na PW wielkie dzięki !
A który model sprawdza się lepiej na naszych POLSKICH drogach ?
Ostatnio zmieniony przez jareczek dnia Czw 22:26, 21 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ajumsko
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:59, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
ten na który Cie stać ;] a tak serio to po prostu zależy od tego co tam masz do przewozu i jaki teren, drogi itd. ciężko jest to określić, jak to sie mówi "na papierze"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
filip2
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: drawno
|
Wysłany: Pią 20:21, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
4 tłoki zawsze jest mniejsze prawdopodobieństwo dostania luzów, i nawet jak jeden cylinder nie będzie trzymał to tragedii niema.
2 tłoki, nie użytkowaliśmy nigdy takiego ale mówią że różnicy niema.
1 tłok, jak dostanie luzy to będzie ładnie chodził po całej drodze I podobno prędzej go przewiniesz czyli mówiąc po ludzku obrócisz do o koła, bardzo mało prawdopodobne ale możliwe, wyrwie w tedy coś tam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jareczek
Gość
|
Wysłany: Pią 20:42, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Kurde ja dzisiaj nie wytrzymałem bo baba od techniki mówiła że nie wolno tam siadać za ,,fajerę"' , kurde ja chłop ze wsi i kurde jak chodziłem do 3 klasy to brykałem urusem c 360 z przyczepą d 732 a jej syn jełop nawet nie umie założyć łańcucha w rowerze . Jeszcze będzie mi tłumaczyła jaki znak co oznacza znak , Ps Jak
ktoś jeździł od kołyski w ciężarówce to wie od małego
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
filip2
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: drawno
|
Wysłany: Pią 20:51, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Fascynujące, zażalenia proszę składać na piśmie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jareczek
Gość
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukash
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kościan Wielkopolskie
|
Wysłany: Nie 15:32, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Podobno lasy panstwowe chcą zmniejszyć produkcje dłużycy a zwiekszyć produkcje drewna w postaci kłód bo mają już dość narzekania i reklamacji jakie to drewno jest krzywe. Tak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jareczek
Gość
|
Wysłany: Nie 16:06, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
No kiedyś mieliśmy takie krzywe i sine , postrzelane że głowa mała . Ps Kiedyś w drzewie było jakieś gniazdo miało ok 30x10 cm .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
perez87
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 17:23, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
jareczek napisał: | No kiedyś mieliśmy takie krzywe i sine , postrzelane że głowa mała . Ps Kiedyś w drzewie było jakieś gniazdo miało ok 30x10 cm . |
W każdym tartaku znajdziesz krzywe i sine drewno Na Twoje wypowiedzi są tylko trzy słowa " BRAK MI SŁÓW"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
filip2
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: drawno
|
Wysłany: Nie 18:41, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
LUBIĘ TO!
Wracając do tematu leśniczy mówił mi ostatnio że do 70% chcą kłody a reszta to dłużyca, klasowe itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|