Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna www.transportdrewna.fora.pl
Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakich środków transportu najwięcej/.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Off-topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 15:42, 05 Lut 2009    Temat postu: Jakich środków transportu najwięcej/.

Jakich środków transportu w drewnie używa się najwięcej? Dłużyca, pakowiec plus przyczepa, czy naczepy z kłonicami??
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Czw 19:24, 05 Lut 2009    Temat postu:

chyba nie ma reguly, zalezy co sie wozi...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
copa




Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kolbuszowa RKL

PostWysłany: Czw 20:30, 05 Lut 2009    Temat postu:

My mamy 2 samochody do dluzycy i jednen do stosu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 22:09, 05 Lut 2009    Temat postu:

Chodzi mi o to którego się najwięcej używa;)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz
Administrator



Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GB

PostWysłany: Czw 22:36, 05 Lut 2009    Temat postu:

Kiedys podstawą były Pragi, Stary 244 i 266 do dłużycy. Później weszły OTLowskie zestawy ciężarówka + przyczepa oparte na Steyrach i Jelczach. Teraz to wszystko jest dużo bardziej zróżnicowane ale smiem twierdzić, że najwięcej jest nadal zestawów ciężarówka + przyczepa. Wnioskuję to tym, żę wielkie zakłady przemysłowe o dużym przerobie a co zatym idzie dużym zapotrzebowaniu na drewno muszą być obsługiwane przez dużą liczbę pojazdów aby zapewnić sobie nieprzerwane dostawy surowca. Do typowej papierni czy fabryki płyt ciężarówki przyjeżdżają nieprzerwanie 24h, do typowego tartaku 1 - 2 ciężarówki dziennie to dużo. Nie spotkałem się z firmą trudniącą się transportem kłód i dłużyc mającą więcej niż 5 - 6 aut, za to firmy wożące papierówkę to bardzo często firmy mające po 10 i więcej pojazdów lub zrzeszenia kilku mniejszych podmiotów po 1, 2 czy 3 auta każdy (np. Kornik ze Swiecia, nie wiem tylko czy nadal ta firma istnieje)... No ale to moje zdanie. Może są gdzies jakies statystyki ale to trzeba by poszukać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikol84




Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Kielc

PostWysłany: Pią 22:45, 06 Lut 2009    Temat postu:

U nas w swietokrzyskiem z moich obserwacji wynika ze najwiecej aut jest do dluzycy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mikol84 dnia Pią 22:46, 06 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Nie 23:50, 08 Lut 2009    Temat postu:

Kroniki jeszcze są Smile to tak do Mariusza

A auta to tak pół na pół stosówka i dłużyca.

Stosówka to obecnie prawie pół na pół naczepy i auta z żurawiami + przyczepa.
A dłużyce to w większości auta typu niemieckiego z wózkiem bez rozwory.

To tak w mojej okolicy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
filip




Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: drawno

PostWysłany: Sob 16:17, 14 Lis 2009    Temat postu:

my mamy 4 zestawy do dłużycy z dźwigami i wózkami bez rozwory oczywiście i wokół nas jest takich najwięcej Cool Cool Cool Cool Cool Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek500




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:46, 02 Lut 2010    Temat postu:

Najbardziej praktyczny jest zestaw z napedem 6x4 z wmiare mocnym zurawiem i pelna podloga spiety z 3 osiowa przyczepa tez z pelna podloga i zmiennym systemem klonic przewiezie wszystkie sortymenty auto z wozkiem to dobre jest do drewna iglastego a naczepa w naszych polskich lasach to poraszka wyjatkien sa naczepy rozciagane z osiami skretnymi i ciagnikiem 6x6 lub 6x4

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Off-topic Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin