Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna www.transportdrewna.fora.pl
Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MAN HYDRODRIVE
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Podwozia i ciągniki siodłowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soki92




Dołączył: 07 Lut 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 19:34, 18 Mar 2014    Temat postu:

Tylko nie kupujcie 6X6 z hydro z przodu. do 30km/h pomaga a gdy tylne koła dostaną poślizgu i dostanie 33km/h to go rozłącza i po zatrzymaniu sie znowu włącza. Chłopaki w poprzedniej firmie rzadko kiedy go używali a jeszcze trafił się taki ze non stop coś z niego ciekło albo nie chciał sie załączyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Sob 14:51, 26 Kwi 2014    Temat postu:

Wszystko jest dobre jak jest nowe, dalej to podejrzewam ze kwestia odpowiedniej eksploatacji. Gadalem ostatnio z gosciem k. Krotoszyna i mowil mi ze nie ma nic lepszego, w terenie idzie jak 6x6 a trasie pali jak 6x4. Co do wyciekow to kazdy mozna zlikwidowac. Na dluzej lub krocej Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
morti




Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:30, 06 Lis 2014    Temat postu:

troszke kotleta odgrzeje

mamy MANika 2013 rok 440 4x2 z hydro nówka wzięty i powiem że ciągamy tym naczepy z drewnem i jeszcze sie nie zdarzyło co by nie dał rady. początkowo to wiadomo badanie terenu bo pierwszy w firme taki ale teraz juz ostro i daje rade.

wszyscy sie boja bo to rzadkość ale opłaca się i warto te pare pesos dorzucic a spalanie to samo co 4x2

mamy jeszcze taka sama fure w klasycznym 4x4 napędzie własnie po to zeby testować to róznica jest w zawieszeniu klasyk jest prawdziwym offrodem a hydro jednak blizej mu do drogowego

spalanie klasyka +5-10L zalezy co i gdzie wiezie

Natomiast szukamy teraz auta 6x4 z hydro bo to super będzie chodziło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Czw 19:20, 06 Lis 2014    Temat postu:

6x4 czy 6x2 z hydro.
To ostatnie rozwiązanie często w Niemczech spotykane. Waga zestawu robi swoje. Ale ciężki teren zwolnic nie zastąpi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba350




Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:52, 13 Lis 2014    Temat postu:

Tutaj gotowy czeka do pracy Smile :
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malina




Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 20:34, 13 Lis 2014    Temat postu:

Byłem rok temu oglądać tam auta i szkoda drogi.

Wszystko stoi do dzisiaj.

A cena kosmos.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Malina dnia Czw 20:35, 13 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sk2544




Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:34, 13 Lis 2014    Temat postu:

No taka cena za repa z przebiegiem 835 tkm , to kosmos

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba350




Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:00, 16 Lis 2014    Temat postu:

Powiem tak, mozna kupic gdzie indziej i przebieg bedzie dostosowany do klienta - tu masz oryginal, placisz za auto tyle ile placisz ale jedziesz do pracy natychmiast, a nie musisz kupic opony, pomalowac, do dozoru przygotowac itp - tu masz wszsytko tip,top - auta przygotowane z sercem i kupa pieniedzy wlozone - tam sie nie maluje 2 litrami farby zabudowe i najtanszym scierwem ida epoksydy i pouliretany dobrych firm i w dziesiatkach litrow by odpowiednia powloke zrobic.

Zeby nie bylo, ze pisze od tak bez sensu - kupilem od tego Pana ponad 10szt roznych pojazdow - z jednym byl problem, ale bez gadania wzial go do aso i na swoj koszt naprawil. Malunek zrobiony profesjonalnie, rdza wyszla tam gdzie mechanicznie uszkodzilem powloke. Auta kupowane z pierwszych rak z firm gdzie sie dba, a nie gdzie sprzedaja zlom byle sie pozbyc za pare groszy. Kupujac jedna wywrotke mialem do wyboru od niego - identyczna konfiguracja jak druga od handlarza z Gorzowa - zaplacilem 40 tys drozej niz ten w Gorzowie - mysle ,ze bylo warto - auto sprzedalem a jedynym wkladem w czasie gdy go eksploatowalem byl krzyzak walu i jakis zawor pneumatyczny.

Czasami lepiej zaplacic wiecej i kupic cos co jedzie od razu i zarabia a w dodatku jest w pelni sprawne i wyglada jak nowe. A ,ze auta stoja - no coz, wie ile pracy kosztuje i pieniedzy takie odswierzenie auta i szanuje swoja prace za darmo nie odda.
Jestem przekonany ,ze kolega wyzej auta nie kupil tylko ze wzgledu na cene a nie na stan. Takich handlarzy uzywanych aut z takim podejsciem do sprzetu sobie i Wam zycze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Nie 21:25, 16 Lis 2014    Temat postu:

Nigdy u tego pana nie byłem i raczej nie będę bo sam sobie od Niemca auta przywożę i dobre 70-80 tyś zostaje w kieszeni.
Ale nie cierpię gdy wszystko odmalowane. Lubię kupować w stanie oryginalnym widzieć dokładnie co kupuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba350




Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:45, 18 Lis 2014    Temat postu:

A widzisz, a ja nie mam czasu i warunków na malowania a lubię mieć ładny sprzęt - wole za to dopłacić i mieć spokój na jakiś czas.

Reasumując - choćby ktoś miał tam nawet 600km na oglądanie auta to jeśli cena mu odpowiada to wg. mnie auto tam kupi, bo mechanicznie jak i wizualnie będzie wszystko w jak najlepszym porządku - pisze to opierając się na własnym doświadczeniu z owym sprzedawcą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Podwozia i ciągniki siodłowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin