 |
www.transportdrewna.fora.pl Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
volvofh12
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hejdyk
|
Wysłany: Nie 16:01, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Chce założyć hds i pod naczepę z sterowalnymi wózkami.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez volvofh12 dnia Nie 16:05, 04 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Nie 2:25, 11 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
w Chełmie w firmie AC Truck maja takiego Mana z hydro napedem, nie pamietam ile za niego cenil. co do konia do klonicowki to ja ostatnio kupilem scanie 4x2 i wiecej nie trzeba, jesli jest w lesie na tyle szeroko ze na dwa mozna wiechac to i na tyle twardo ze jeden naped wystarczy, a jak kiepskie warunki to i tak trzeba wywiezc. a jak gdzies wpadnie to zazwyczai i tak trzeba go wyciagac bo i przod by mu nie pomogl. co do zimy to jakos wszystkie naczepy 13,6 jezdza z CS 4x2 i lancuchy musza wystarczac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Beherit
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:39, 19 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ostatnio przeglądając ogłoszenia naszła mnie myśl, a może 6x2 z podnoszoną osią...
Jedyne co bym zyskał to lepiej rozłożony ciężar, a sama masa pojazdu niewiele wzrośnie, kusi mnie ta opcja... 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patrolscania
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:08, 19 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Takie rozwiązanie nie zbyt dobre do lasu ale znam przypadek gdzie gościu ma auto 6x2 i założył mu opony wojskowe (jodełki) i mówił że w lesie radzi sobie lepiej niż auta 6x4 ,oczywiście z ciężarem troche chuczą ale to nie przeszkadza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Beherit
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:44, 19 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Do samego lasu za często wjeżdżać nie planuje, ot gdy zajdzie potrzeba. Docelowo chodzi o transport po trasach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
copa
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kolbuszowa RKL
|
Wysłany: Czw 16:45, 19 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
W gorach jest to bardziej stosowane. Szczegulnie zima. Zaladasz lancuchy na jedna os druga w gore. W ten spsob w sniegu masz wieksza przyczepnosc i jedziesz a nie krecisz w miejscu. A im napedy nie potrzebnr bo Jest drewno przy dobrych drogach wiec nie ma np. bagna. Co innego gdy sie jedzie po rownych gdzie wspanialo myslny lesniczy wpusci Cie w bagno gdzie toniesz to wtedy musisz niec czym ciagnac. To wtedy 6x4 a w skrajnych warunkach jeszcze przod.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Czw 23:12, 19 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
jak na trasy to tylko jedna oska napedowa. Paliwo teraz tyle kosztuje ze na trasach wychodza mega oszczednosci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|