Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna www.transportdrewna.fora.pl
Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Iveco
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Podwozia i ciągniki siodłowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BYCZEK




Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:39, 11 Paź 2012    Temat postu:

ajumsko napisał:

ostatnio widziałem Iveco w lesie 4 lata temu jak ciągnikiem je wyciągali, więc...


O Iveco nie wiem nic ale Ty to gadasz piszesz takie bzdury, że klękajcie narody. Znacznie ma jaki w aucie jest napęd 6x2 6x4 6x6 i jakie są opony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beherit




Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 7:37, 12 Paź 2012    Temat postu:

Pozostaje jeszcze pytanie o jakim Iveco mowimy, domyslam sie ze trakker ale chyba ten trakker przed liftem i po znacznie sie rozni mechanicznie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
filip2




Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: drawno

PostWysłany: Pią 13:54, 12 Paź 2012    Temat postu:

Ale obecny traker to w środku porażka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ajumsko




Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:29, 12 Paź 2012    Temat postu:

Byczek, tak właściwie to napęd 6x2 nie robi różnicy w terenie, z resztą, nawet 6x4 potrafi klęknąć w błocie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beherit




Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:57, 12 Paź 2012    Temat postu:

No wlasnie mnie to cholernie ciekawi, jeżdzi tego od groma po drogach, pod betoniarkami, wywrotami, innymi ustrojstwami, a do lasu pare sztuk na polske, ja rozumiem ze do volvo i scanii pewnie troche mu brakuje ale o co sie w ogole rozchodzi? co tam tak siada?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Sob 0:21, 13 Paź 2012    Temat postu:

Jak będziesz miał chwilkę to popatrz sobie na zwykłe ciągniki. Zobacz wnętrza ramy we Volvo a w Iveco. Włosi napakują kupę przewodów, zaworów i wszystkiego co tam jeszcze można, a we volvo wszystko poukładane i dużo tego nie ma.

Jeździ tego pod wywrotkami i gruszkami z jednego prostego powodu. Kupują to duże firmy budowlane które z założenia eksploatują auta tylko przez 3 do 5 lat i później kupują kolejne. Czyli praktycznie 50% w okresie gwarancji a reszta w okresie kiedy autko nie jest wyeksploatowane. Dla nich liczy się cena przy zakupie którą Iveco daje najniższą.

Robię u mechanika u którego serwisował się STRABAG budujący autostradę A2 i w życiu nie kupiłbym od nich używanej wywrotki. Moje 12 letnie volvo z przebiegiem ponad mln nie miało tak wywalonego wózka na tylnych osiach jak ich 4 letnie wywrotki.

My w większości kupujemy kilkuletnie auta i dla nas ważna jest bezawaryjność i trwałość którą daje Volvo czy Scania. I szczerze nie chciałbym przetartego przez większość szlaku zmieniać.
Chcesz wozić drewno popatrz czym jeżdżą firmy które to robią od lat. Tam Iveco nie uświadczysz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Enriu dnia Sob 0:23, 13 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
filip2




Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: drawno

PostWysłany: Sob 18:20, 13 Paź 2012    Temat postu:

Zgadzam się że iveco jest tańsze, ale powiem co Enriu że gadałem z gościem i mówił że nie ma z nim strasznych problemów. A co do zaworów itp. to nie wiem bo nigdy na to uwagi nie zwracałem w iveco. A co do tego że scania i volvo lepsze to nie ma co się kłócić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba350




Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:40, 26 Lis 2012    Temat postu:

Enriu napisał:
Jak będziesz miał chwilkę to popatrz sobie na zwykłe ciągniki. Zobacz wnętrza ramy we Volvo a w Iveco. Włosi napakują kupę przewodów, zaworów i wszystkiego co tam jeszcze można, a we volvo wszystko poukładane i dużo tego nie ma.

Jeździ tego pod wywrotkami i gruszkami z jednego prostego powodu. Kupują to duże firmy budowlane które z założenia eksploatują auta tylko przez 3 do 5 lat i później kupują kolejne. Czyli praktycznie 50% w okresie gwarancji a reszta w okresie kiedy autko nie jest wyeksploatowane. Dla nich liczy się cena przy zakupie którą Iveco daje najniższą.

Robię u mechanika u którego serwisował się STRABAG budujący autostradę A2 i w życiu nie kupiłbym od nich używanej wywrotki. Moje 12 letnie volvo z przebiegiem ponad mln nie miało tak wywalonego wózka na tylnych osiach jak ich 4 letnie wywrotki.

My w większości kupujemy kilkuletnie auta i dla nas ważna jest bezawaryjność i trwałość którą daje Volvo czy Scania. I szczerze nie chciałbym przetartego przez większość szlaku zmieniać.
Chcesz wozić drewno popatrz czym jeżdżą firmy które to robią od lat. Tam Iveco nie uświadczysz.


Nie zauwarzylem wiekszej ilosci osprzetu czy balaganu w wiazkach Iveco. Ale w moich dwoch ivecach po weekendzie odpalam auto i jade po sekundzie bo powietrze spadnie o 1atm a volvo ktore mam pompuje od 4 ... Poprzedni FHacz tez byl pusty po nocy ...

Wozki, hmm Volvo ma lepsze rozwiazanie gornego drazka - sierzant, a iveco ma pojedynczy przez co mimo 100% sprawnosci osie zachodza przy manewrach, ale czy to wada... ten typ tak ma i juz. W volvo i ivecu nie slyszalem o peknietej kolysce, a w scanii ...
Co do waszych zaslyszanych opowiesci o Ivecach - co to za drzewiarz na eurotechu?? Samoroba jakas, polska wydumka skladana po taniosci - to sie msci pozniej, drzewiarza jak i wywrotki robi sie na podwoziach do tego przeznaczonych ( iveco : starsze magirusy oznaczane cyfrowo, pozniej eurotrakkery, a teraz trakkery) mocniejsze ramy, zawieszenia itd.

Polska to dziwny kraj, w waszym swiatku tez czesto z gowna robicie auta a ceny porownujecie z orginalnym niemieckim drzewiarzem ( wy ze zwyklej skrzyniowki zrobicie sobie auto, jak wywrotki robia z ciagnikow, a ceny porownujecie pozniej tylko patrzac na rocznik, gdzie same nowe podwozie skrzyniowki jest tansze nawet o 10tys e od typowego ciezkiego podwozia). Albo auta ze skandynawi - naprawde lepiej kupic scanie 4 letnia z milonem na liczniku niz iveco z niemiec z 400tys km??? Wiem ... stereotyp wygrywa w swiatku drewnianych aut - scania i volvo. Tak samo auto na poduszkach czy na polosiach tez sie do niczego nie nadaje,nie??
Mialem wywrotke volvo na polosiach i poduszcze - jezdzila wszedzie - efekty?? Raz pekla poduszka po 3 latach eksploatacji (kupilem nowa za 300zl i zmienilem w pol h sam - resor tez tak fajnie sie robi, nie?? Smile ) polosi nigdy nie robilem a wy ile zwolnic robilisie i ile kosztowaly?? Smile

No i najlepiej sie o czyms czyta - bo kolegi kolega mowil ,ze ... itd Smile

Iveco nie slynelo z jednej rzeczy - w stosunku do konkurencji bylo mniej przyjazne/komfortowe dla kierowcy (lata 90te)i jak dla mnie,posiadacza iveco (od starego magirusa po trakkery) stad wzial sie ten mit ktorego ciezko sie pozbyc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Wto 0:17, 27 Lis 2012    Temat postu:

Nie oceniaj książki po okładce.

Siedzę w transporcie drewna już prawie 20 lat. Użytkowaliśmy praktycznie każdą markę poza DAF-em i Scanią. A na dzień dzisiejszy mam tylko Volvo w swojej firmie.

Jeśli oceniasz trwałość pojazdu po czasie jaki potrzebujesz na uzupełnienie braków powietrza w układzie. Jeśli w twoim Volvo schodzi powietrze to trzeba szukać nieszczelności bo jakoś mam Volva które trzymają powietrze przez weekend bez problemu.

Widać nie masz styczności z transportem drewna. Kto powiedział że robimy zestawy na podwoziu typowego skrzyniowca ?
Ciekawe czy wiesz ile jest wersji ramy dostępnej we Volvach.
Użytkuję Volva od nowości i są to zestawy typowo przygotowane pod przewóz drewna.
Przez 14 lat robiłem jedną zwolnicę z 16 które mam. Nigdy nie zaglądałem do żadnej z 10 skrzyni biegów. Po prostu Volvo jest trwałe czego nie mogłem powiedzieć o MAN-ie, IVECO i Renault. Wyższa cena zakupu z niczego się nie bierze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba350




Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:59, 27 Lis 2012    Temat postu:

Nie ja oceniam ksiazke po okladce ...
Nigdzie nie powiedzialem, ze trwalosc mierze schodzacym powietrzem - byla to odpowiedz na twoje twierdzenie odnosnie balaganu w zaworach i wiazkach ramy.
Nie mowie o Tobie jak i o konkretnej jakiejs osobie - ot tak, ogoly i nie mow, ze kazdy kogo znasz, czy kazde auto drewniane jakie widziales bylo orginalem a nie przerobka z czegos ...
No wlasnie ja wiem ile konfiguracji maja producenci ale niektorzy nie i pozniej wychodza cyrki na temat jakiejs marki bo ktos mial stycznosc (tzn kolegi kolega mial) z jakims egzemplarzem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
filip2




Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: drawno

PostWysłany: Wto 16:41, 27 Lis 2012    Temat postu:

Widzę zaczyna się kłótnia Rolling Eyes Ale tak na spokojnie, pasuje tutaj powiedzenie ''każdy żyd swój towar chwali'' niestety nie przemówisz temu co ma kilka volvo żeby kupił iveco, podobnie z innymi markami, spotkałem kiedyś gościa w lesie co miał iveco pod stos zrobione i jakoś za bardzo nie narzekał, nie znajdziesz auta które by nie nawalało. Ubytki powietrza, półoś, poduszka to nie są rzeczy na których podstawie ocenia się auto, volvo ma słabą instalacje elektryczną. I nie ma co się denerwować jak ktoś krytykuje markę którą jeździsz, tak samo jak by mi ktoś na forum napisał ''przyczepy doll to złom huttner lepszy'' wcale bym się nie kłócił gdyż każdy ma swoją opinię Wink
Ps. Nie znam takich magików co by zwolnice rozwalili.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sk2544




Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:53, 27 Lis 2012    Temat postu:

Zgadzam się z filipem w 100% i również nawet na wschodzie nigdy nie słyszałem o rozwalonej zwolnicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patrolscania




Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:25, 27 Lis 2012    Temat postu:

No tak to jest cięzko przekonac kogoś kto jeżdzi volvev żeby przesiadł się np; na iveco.My użytkujemy scanie i teraz trudno by było kupić następne auto naprzykład volvo.Mamy już swoich sprzedawców części do scani a teraz gdy byśmy kupili volva na przykład to znowu by się zaczeło szukanie dostawców.Każdemu inne auto pasuje, czyli spalanie ,koszty utrzymania Wink i to chyba nigdy się nie zmieni heh . Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba350




Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:31, 28 Lis 2012    Temat postu:

Pewnie ,ze masz racje, poznanie auta ma duze znaczenie, ja tez uwazam w swojej dzialnosci dwie marki i innyh nie chce Smile Ale ... jak jest temat o innych to nie gadam, ze sa takie a takie kiepskie, bo po co jak nie mam o tym pojecia, skoro uzytkuje od lat tylko Volvo i iveco ( no i zwykly ciagnik od lat mamy marki DAF poczawszy od modelu 95ATI nastepnie 95XF i teraz XF95)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jareczek
Gość






PostWysłany: Pią 18:09, 30 Lis 2012    Temat postu:

Jak by nie było dobre to MHS by nie kupował i nie zabudowywał iveco a to macie dowód :
nie wiem co jest ale nie mogę dodać zdjęcia w aktualnej sprzedaży masz iveco 450
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Podwozia i ciągniki siodłowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin