Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna www.transportdrewna.fora.pl
Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Iveco
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Podwozia i ciągniki siodłowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz_G




Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaski Wlkp.

PostWysłany: Wto 2:06, 09 Lut 2010    Temat postu: Iveco

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Przeglądają różne zdjęcia samochodów do transportu różnego rodzaju drewna nie znalazłem żadnego Iveca TurboStar z nadwodziem przystosowanym do tego rodzaju transportu.
Powiedzcie dlaczego nikt nie wykorzystuje tych samochodów przecież są nadwozia 6x2 co umożliwiało by transport drewna stosowego, przecież te samochody są bardzo silne wyposażone w silniki o dużej mocy i praktycznie nie do zajechana. Jak to jest, że TurboStary nie były w tym celu wykorzystywane ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Wto 21:41, 09 Lut 2010    Temat postu:

znam dobre i chyba trafione powiedzonko " z iweka i renówki nie zrobisz ciężarówki" sorka za pisownie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz_G




Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaski Wlkp.

PostWysłany: Wto 22:32, 09 Lut 2010    Temat postu:

A ja słyszałem, że "mercedes i renówka to ch** a nie ciężarówka" Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomex80




Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZSZ/WGM

PostWysłany: Śro 18:25, 10 Lut 2010    Temat postu:

co do powiedzeń to dorzucam:
kto jeździ manem ten jest dróg panem a kto jeździł "sztajerem" ten nigdy nie był frajerem Cool

A co do Iveca - awaryjność wysoka, koszty remontów też duże.
Euro trakkery - głównie jako auta do stosu można zobaczyć na drogach, co prawda niewiele ale są, turbo stara do drewna chyba spotkałem tylko jednego jako ciągnik 4x2 bez HDS-u z naczepą ładowaną 5x2,50.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Śro 18:49, 10 Lut 2010    Temat postu:

Kiedyś mieliśmy Iveco Turbostar 6x6 i sprzedaliśmy praktycznie po cenie złomu tylko dlatego że koszt remontu skrzyni rozdzielczej był bardzo wysoki.
Zawsze są dwie strony medalu, tańszy koszt zakupu przeciw kosztowi eksploatacji. Obecnie się zastanawiam czy nie kupic DAF-a CF bo cena atrakcyjna w stosunku do Volvo tylko że nie mam u kogo rady zasięgnąć jak wyglądają awaryjność i koszta eksploatacji. Wiem jak to wygląda w ciągnikach ale w podwoziach to zagadka.
A co do drewna to bardzo rzadko spotykane są Iveco, Renault. Daf praktycznie niespotykany. No i królują producenci szwedzcy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz
Administrator



Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GB

PostWysłany: Czw 20:28, 11 Lut 2010    Temat postu:

Turbo Star to prawdziwa klasyka lat 90-tych z tym, że na szosie ale nie w lesie. Nawet nie wiem czy w ogóle były dostępne wersje 6x6 czy 6x4, największe co widziałem to 6x2 skrzynie lub plandeki. Wersje 4x4, 6x4 czy 6x6 zawsze miały tylko znaczek "Turbo" i cyfrowe oznaczenia modelu więc chyba nie były to Turbo Tech czy Turbo Star. Wiem, że jakaś firma z okolic Trzcianki miała właśnie takie pomarańczowe Iveco Turbo 6x6 na dłużycy...

Translas Toruń swego czasu eksperymentował z Iveco i zakupił 2 Eurotrakkery. Jak się kierowcy typu "nie chcę innego wozu niż Steyr!!!" przesiedli z 290-konnych Steyrów na 420 kucy w Iveco to już o Steyrze słyszeć nie chcieli no ale przy takim przeskoku mocy no i na nowiutkie a nie nastoletnie auto to nie dziwi. Na warsztacie to widywałem to auto z bazy w Nowej Wsi Wielkiej jak na moje dosyć często ale w sumie z samymi drobiazgami. Za to narzekali na spalanie. Nie pamiętam niestety szczegółów bo było to już parę lat temu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomex80




Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZSZ/WGM

PostWysłany: Czw 21:39, 11 Lut 2010    Temat postu:

Mariusz napisał:
.. Wiem, że jakaś firma z okolic Trzcianki miała właśnie takie pomarańczowe Iveco Turbo 6x6 na dłużycy...

Zgadza się kolego Mariusz było takie auto z Unitransu Trzcianka w konfiguracji 6x6. Swego czasu Wood Land miał też 2 Iveca w konfiguracji 6x6 z naczepami 2-osiowymi z osią skrętną ale to też były tylko Iveca "Turbo" podajże 260.36.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomex80 dnia Pią 18:12, 12 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Pią 11:47, 12 Lut 2010    Temat postu:

"od iveca to sie trzymaj z daleka..." tez powiedzonko takie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Sob 15:27, 13 Lut 2010    Temat postu:

Zgadza się było to IVECO Turbo 330.26 jeśli dobrze pamiętam. Spalanie koszmarne, strasznie wolne i awaryjne.
Znajomy w 1998 kupił dwa EuroTraker z czego jeden odjechał na lawecie do leasingu a drugi przez jakiś czas jeździł w konfiguracji 6x2 gdyż wyciągneli półosie z tylnego mostu bo koszta były spore.
Obecnie bardzo rzadko spotyka się Iveco w innej konfiguracji niż 4x2 czy 6x2 (jedynie troszkę wywrotek się spotyka)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
regan




Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kwidzyn/Nysa

PostWysłany: Wto 2:20, 13 Kwi 2010    Temat postu:

Swego czasu w Kwidzynie widywałem 3osiowe Iveco z naczepą, śmigające do IP, później było na sprzedaż, w domu powinienem mieć gdzieś zachowaną gazetę z ogłoszeniem, to poszukam i sprawdzę bo nie pamiętam teraz czy był to turbostar czy "tylko turbo".
Co do Wood-landu dzisiaj także posiadają Iveco, ale to już wspomniany wcześniej Eurotrakker:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomex80




Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZSZ/WGM

PostWysłany: Nie 20:22, 25 Kwi 2010    Temat postu:

Coś regan to zdjęcie się nie otwiera.
Jak autko miało HDS to zapewne widziałeś jedno z tych, o którym wcześniej wspomniałem.

Mariusz napisał:

...Translas Toruń swego czasu eksperymentował z Iveco i zakupił 2 Eurotrakkery.... Na warsztacie to widywałem to auto z bazy w Nowej Wsi Wielkiej jak na moje dosyć często ale w sumie z samymi drobiazgami...

O ile dobrze pamiętam Translas wziął Iveca jako nówki, więc auta wtedy nie mogły mieć poważniejszych awarii czy usterek.

Jeden z nich:
[link widoczny dla zalogowanych]

"Dwójkę" widziałem w galerii u regana.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomex80 dnia Nie 20:35, 25 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beherit




Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:52, 31 Sie 2012    Temat postu:

Chłopaki jak to jest z tymi Trakkerami

[link widoczny dla zalogowanych]
Autko młode, zabudowa fajna, choć sam bym wolał HDS w Z, a kupca nie może znaleźć od długiego czasu, a to jedno z niewielu aut na rynku w takim roczniku, przebiegu i w takim stanie., to Iveco az tak tragiczne? jak by jeszcze z ceny zeszli można by sie zastanawiając...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Sob 7:56, 01 Wrz 2012    Temat postu:

To autko było dwa razy wystawione w Raiffeisen leasing na windykacji. Pierwszy raz z dwa lata temu ostatni raz rok temu. Autko było w zestawie z 3 osiową przyczepką. Mi się go nie udało nabyć a poszło za ok 280tyś za cały zestaw z przyczepą i kupiła je firma u której to stało na placu czyli GB Truck. Więc nawet jak sprzedadzą za 270tyś samo autko to i tak o przyczepkę są do przodu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ajumsko




Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:56, 10 Paź 2012    Temat postu:

co do powiedzeń to: "kto kupił Iveco nie zajedzie daleko"
ostatnio widziałem Iveco w lesie 4 lata temu jak ciągnikiem je wyciągali, więc... i tak jak wyżej, awaryjność i koszty naprawy wysokie, znajomek miał Iveco EuroTech ale pod wywrotką to też narzekał bo coś mu w półosiach nie tak działało


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
filip2




Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: drawno

PostWysłany: Czw 13:57, 11 Paź 2012    Temat postu:

Znam gościa co ma iveco leśne (dłużyca z wózkiem) i gadał z nim we lesie to nie narzekał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Podwozia i ciągniki siodłowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin